Ofera businessului tau cele mai bune solutii si servicii IT

Ofera businessului tau cele mai bune solutii si servicii IT

Mentenanta IT poate fi definita drept un instrument utilizat pentru a controla, ajuta si gestiona mentinerea unei afaceri la un nivel cat mai inalt. Aceasta are rolul de a oferi solutii pentru o varietate de activitati cum ar fi verificarea sistemelor desktop, a serverelor, a sistemelor cu ajutorul carora functioneaza, programe, echipamente aferente, interventii in cazul aparitiei a diferiti factori perturbatori.

Intretinerea tehnologiei informatiei se poate aplica cu succes pentru companiile de toate marimile. Firmele prestatoare au obligatia de a fi pregatite sa faca fata atat unui numar mare de solicitari si interventii, cat si unuia mai redus care sa nu implice foarte multa bataie de cap.

Mentenanta IT mai poate fi definita si drept o buna optiune pentru companiile care sunt tot mai dependente de tehnologie. Gestionarea si mentinerea desktop-urilor, a infrastructurii de retea si a serverelor au devenit critice pentru business-urile care isi doresc rezultate dincolo de sfera resurselor interne. Nici o afacere aflata in plina expnsiune nu isi permite riscul aparitiei unei erori de sistem deoarece va avea un impact negativ asupra productivitatii si totodata va implica sume de bani considerabile.

Mentenata it

O firma care ofera intretinere pentru tehnologia informatiei are o abordare proactiva, alaturi de o combinatie de profesionisti pregatiti oricand sa faca fata cu succes celor mai dificile probleme si instrumente sau tehnologii de cea mai buna clasa.

Mentenanta IT implica desfasurarea unor procese precum:

reparatii in timp util: fiecare echipament are o anumita perioada de viata. Si cum de fiecare data inceteaza sa functioneze exact cand momentul nu este unul prielnic, utilizarea unor echipamente de specialitate este necesara deoarece numai in acest fel vor fi redusi la minim timpii morti dati de o asemenea problema. In functie de problema intampinata reparatiile pot fi facute la sediul companiei sau prin intermediul altor modalitati de comunicare fara ca un specialist sa fie nevoit sa se deplaseze la fata locului;

verificari periodice: unul dintre aspectele cele mai provocatoare de daune este reprezentat de defectarea echipamentelor IT existente in cadrul unei companii. Un astfel de eveniment este foarte nefast deoarece va pune la incercare intreg procesul de productivitate. Programul de schimb al defectiunilor va trebui facut in foarte scurt timp, insa inainte de a se ajunge la o situatie asemanatoare, daca sistemele sunt verificate si testate la o perioada de timp prestabilita, se poate preintampina orice fel de problema. Semnarea unui contract cu o firma care ofera consultanta prevede si acest aspect, adica verificari periodice a sistemelor si gradul de functionare al acestora;

expertiza: bazandu-se pe ultima genratie de tehnologie o firma de consultanta IT este necesar sa posede o experienta cat mai bogata in domeniu. Avand o gama larga de echipamente si serviciile oferite ar trebui sa acopere cat mai multe elemente ale tehnologiei informatiei: desktop-uri, laptop-uri, tablete, servere, monitoare, imprimante, scanere, routere, hub-uri si modemuri. Laboratul in care se desfasoara toata aceasta expertiza va fi dotat in confromitate cu cerintele de specialitate, iar functionarea componentelor acestuia se va face confrom standardelor.

Contactarea la timp a unei firme care se ocupa de oferirea serviciilor de consultanta IT va duce la rezolvarea a peste optzeci la suta din probleme intampinate de-a lungul timpului. Profesionalism, preturi care sa se plieze pe specificul afacerii avute, interventii prompte, echipamente necesare si corectitudine, sunt toate atributele ce trebuie cautate la o astfel de firma inainte de a incepe o colaborare pe termen lung.

Share